Co je zpráva do IP na Modrém koníku
Na portálu jsou registrovány desítky tisíc maminek, které ho pravidelně navštěvují, diskutují a zapojují se do různých aktivit. Zpráva do jejich soukromé pošty je snadný způsob, jak je oslovit přímou a rychlou cestou.
Na rozdíl od reklamního emailu, který snadno zmizí v záplavě ostatních, je zpráva na koníku nepřehlédnutelná. Je velmi vysoká šance, že si ji většina uživatelek přečte. Jestliže má email standardně kolem 10 % open rate, pak zprávy na koníku v závislosti na atraktivitě nadpisu klidně 40 - 50 %.
Zprávou do soukromé pošty lze oslovit desítky tisíc uživatelek, přičemž je to cílová skupina úzce zaměřená: uživatelky ve věku 20 až 39 let, z nichž přes 70 % má alespoň jedno dítě. Relevantní zpráva pro ně tak má vysokou šanci na úspěch.
Vizuál zprávy je z pohledu marketéra samostatná stránka, kterou si může libovolně vytvořit z hlediska vzhledu i obsahu. Odkazy v ní mohou směrovat na jednu nebo více externích stránek. Zpráva může obsahovat i video.
Co lze očekávat od tohoto formátu?
- Garance 100 % doručení (jen aktivní uživatelé)
- Open rate 30 - 50 % (v závislosti na nadpisu)
- Click rate 2 - 10 % (dle atraktivity nabídky)
Co je zpráva do IP na Modrém koníku
Na portálu jsou registrovány desítky tisíc maminek, které ho pravidelně navštěvují, diskutují a zapojují se do různých aktivit. Zpráva do jejich soukromé pošty je snadný způsob, jak je oslovit přímou a rychlou cestou.
Na rozdíl od reklamního emailu, který snadno zmizí v záplavě ostatních, je zpráva na koníku nepřehlédnutelná. Je velmi vysoká šance, že si ji většina uživatelek přečte. Jestliže má email standardně kolem 10 % open rate, pak zprávy na koníku v závislosti na atraktivitě nadpisu klidně 40 - 50 %.
Zprávou do soukromé pošty lze oslovit desítky tisíc uživatelek, přičemž je to cílová skupina úzce zaměřená: uživatelky ve věku 20 až 39 let, z nichž přes 70 % má alespoň jedno dítě. Relevantní zpráva pro ně tak má vysokou šanci na úspěch.
Vizuál zprávy je z pohledu marketéra samostatná stránka, kterou si může libovolně vytvořit z hlediska vzhledu i obsahu. Odkazy v ní mohou směrovat na jednu nebo více externích stránek. Zpráva může obsahovat i video.
Co lze očekávat od tohoto formátu?
- Garance 100 % doručení (jen aktivní uživatelé)
- Open rate 30 - 50 % (v závislosti na nadpisu)
- Click rate 2 - 10 % (dle atraktivity nabídky)
Příklad kampaně
Klient Bupi Kids přišel s novou dětskou hračkou, kterou se rozhodl propagovat s využitím hned několika formátů. Soutěží, článkem, displayem a právě také zprávou do interní pošty.
77 %
open rate na mobilech
5 698
otevřených zpráv celkem
27.57 %
CTR v průměru
1 571
kliknutí celkem
Jak nejefektivněji postupovat?
Co je cílem vaší kampaně? Prodej, zachycení kontaktu na potenciální zákazníky (email, tel apod.) nebo třeba jen rozšíření povědomí? Podle toho si rozmyslete, jak pokračovat dál.
Obsah zprávy by neměl být příliš dlouhý, ale zároveň by měl také nabízet dostatečné informace, které uživatelku navnadí na to, aby dále pokračovala na váš web nebo udělala to, co je vaším cílem.
Bez pořádné výzvy uživatel nemusí udělat to, co si přejete. Ať už je to detailně popsaný postup toho, co by měl udělat, nebo tlačítka, skrze které se snadno proklikne. Důležité je, aby to měl co nejjednodušší.
Přitažlivý nadpis (předmět) zprávy je nekonečně důležitý! Jen díky němu si zajistíte vysoký open rate i click rate. Ideální je do něj vepsat základní myšlenku, tzn. přínos uživateli. Místo Přípravek na hubnutí je daleko lepší Trik, jak snadno a rychle zhubnout stehna.
Mnohonásobný efekt
Zpráva do soukromé pošty je snadný způsob, jak oslovit tisíce uživatelek našeho portálu. Klientům ale doporučujeme, aby zvážili zkombinovat tento formát ještě s jinými reklamními formáty. Ambasadorka značky, Centrum recenzí nebo také soutěž jsou v kombinaci se zprávou do IP mimořádně účinné.
Díky této kombinaci tak získáváte hned několikanásobný efekt. Oslovíte velké množství lidí a s využitím více formátů máte možnost s nimi budovat skutečný vztah.