Zprávy do interní pošty – Pošlete informace aktivním uživatelkám
Pokud využíváte newsletter jako marketingový kanál, pravděpodobně jeho sílu už dobře znáte.
Dlouhodobá práce s vlastním publikem je sice běh na dlouhou trať, ale přináší ovoce.
Vyšší procento prokliků, delší čas strávený na stránce a samozřejmě, víc konverzí. To přece chceme všichni.
Funkci klasických e-mailových schránek na Modrém koníku nahrazuje interní pošta. Uživatelky ji používají primárně ke komunikaci mezi sebou či s adminkami Modrého koníka. Pracují s ní pravidelně a často.
Reklamní zprávy, tzv. Zprávy do interní pošty, též směřují do této schránky. Na rozdíl od soukromých zpráv se automaticky vymažou po 15 dnech, aby schránka zůstávala soukromým prostorem s nadstandardní pozorností.
Proto existuje i pravidlo, díky kterému dostane uživatelka maximálně jednu reklamní zprávu za týden.
Zprávy do IP mají velmi dobré výsledky a jsou oblíbeným podpůrným formátem marketingových kampaní našich klientů. Hlavní důvody, které dostáváme v rámci zpětné vazby jsou:
Zaručená pozornost
Upozornění na novou zprávu vidí uživatelka během každé své návštěvy Modrého koníka, a to na všech podstránkách.
Zprávy odesíláme jen aktivním uživatelkám
Nikdy neposíláme reklamní zprávy lidem, kteří sice mají účet na Modrém koníku, ale jsou už neaktivní a na web nechodí.
Vaši zprávu proto uživatelky dostanou až v momentě přihlášení. Zpráva bude zároveň v seznamu doručených zpráv nejvýše, jako nejnovější doručená a nepřečtená.
Libovolný obsah: text, fotky, video a odkazy
Obsahová a vizuální stránka zprávy je jen na vás. Z pohledu marketéra jde o samostatnou mikrostránku, kterou si může libovolně nadizajnovat a otextovat.
Zpráva může obsahovat obrázky, ale také video. Její nezbytnou součástí by měl být i call-to-action button, který by měl motivovat uživatele ke kliknutí.
Celá zpráva může obsahovat jeden link, nebo může po částech odkazovat na vícero externích cílů, v případě využití formátu HTML 5.
Široký zásah na konkrétní publikum
Zprávou můžete zasáhnout až 80 000 uživatelek, ze kterých 86 % je ve věku 20-39 let. Tato cílová skupina je nejen velká, ale hlavně specifická a konkrétní.
CHTĚLI BYSTE ZPRÁVY DO INTERNÍ POŠTY VYUŽÍT I VY?
Rádi vám odpovíme všechny vaše otázky.
Stačí, když nás kontaktujete:
- e-mailem (marek.vidovic@modrykonik.cz)
- telefonicky na (+421 905 897 987).
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)