Rodina, přátelé, známí či kolegové. Ti všichni s vámi dennodenně sdílejí pozitivní nebo negativní zkušenosti s výrobky, službami a místy, které navštívili.

Recenze, hlavně ty pozitivní, jsou silným rozhodovacím faktorem k vyzkoušení produktu či služby. Pravděpodobně i vy sami jste si už něco koupili, nebo jste třeba navštívili novou kavárnu, restauraci či jiný podnik, na základě pozitivních referencí od někoho blízkého.

Zjistili jsme to v našich průzkumech. Existuje však i několik výzkumů a knižních zdrojů, které se zabývají tím, jak silně nás dokáží ovlivnit lidé, kteří jsou nám blízcí.

Náš reklamní formát Zkušenosti se značkou pracuje právě s “doporučujícím marketingem”, tedy doporučeními, referencemi a recenzemi.

Naše uživatelky dostanou váš produkt, který několik dní nebo týdnů používají a na základě vlastního testovaní napíší strukturovanou recenzi.

Kromě osobních zkušeností vzniká i bohatá diskuze ostatních uživatelek, které produkty společně rozebírají ze všech stran.

Proč byste i vy mohli spolupracovat s běžnými uživatelkami Modrého koníka a zařadit Zkušenosti se značkou do vaší marketingové strategie? Naši spokojení klienti, kteří už svojí kampaň vyzkoušeli, vyzdvihují čtyři hlavní důvody:

Přítomnost ve vyhledávačích

Uživatelky zveřejňují své recenze i v diskuzním fóru Modrého koníka. Tato část stránky a její příspěvky jsou natrvalo dostupné. Jsou viditelné i pro neregistrované návštevníky a indexuje je Google i Seznam.

To znamená, že Zkušenosti s vaší značkou proniknou do celého internetu a dlouhodobě pomáhají při budovaní online reputace a SEO.

Stačí když si vygooglíte slovní spojení “zkušenosti Biskiti” nebo “zkušenosti Nutrimama”.

Organické šíření

Každá zapojená uživatelka propaguje svoje zkušenosti se značkou na svém blogu, kde publikovaný obsah vidí také její kamarádky. Díky nim, jejich lajkům a komentářům, ho uvidí i kamarádky kamarádek a zkušenosti se šíří dále. Modrý koník je živý diskuzní prostor přizpůsobený na rychlé šíření informácí.

Přesah na Facebook

Zkušenosti se značkou probíhají primárně na Modrém koníku, ale výsledky kampaně zveřejňujeme i na Facebook stránce Modrého koníka. Ta má momentálně více než 50 000 fanoušků.

Díky výhodám a specifikům obou sociálních sítí a správnému cílení však umíme kampaň dostat k několik stovkám tisíc českých žen.

Přesah do offline světa

Uživatelky stráví během testování s vašimi produkty několik dní nebo týdnů. Během tohoto období se pravděpodobně o svých zkušenostech podělí i v osobním životě. S kamarádkami či rodinou, na hřištích, v obchodech, v kavárnách, ve školách či čekárnách.

Značka tak získá autentická osobní doporučení v sociálním okruhu recenzentek. Povědomí o značce sa rozšíří organicky i mimo sociální sítě.

Tyto čtyři faktory jsou nejvýznamnějšími nástroji v cestě za silnějším povědomím o vaší značce a lepším rozpoznáváním vašich produktů nejen v online světe, ale hlavně v prodejnách a obchodech.

Pokud vás zajímá, jaké kampaně již u nás proběhly, případně jestliže se chcete inspirovat, můžete se podívat například na náš profil Koník testuje, případně si prohlédněte celý archiv předcházejících kampaní.

PŘIJĎTE K NÁM NA KÁVU
…a odpovíme vám na všechky vaše otázky.

Stačí, když nás kontaktujete: