Zkušenosti se značkou a případová studie Igráček
Nativní formát Zkušenosti se značkou nabízí klientům získat autentické doporučení, reference a recenze a to tak, že naše uživatelky dostanou produkt, který několik dní nebo týdnů používají a na základě vlastního testování napíšou svůj komentář doplněný fotkami.
Kromě těchto osobních zkušeností pak vzniká celá diskuse s ostatními uživatelkami, které rozebírají dotyčné produkty ze všech stran.
Výhody formátu:
- skutečné recenze s fotkami
- první pozice ve vyhledávačích (trvalá stopa na internetu i po kampani)
- kvalitní uživatelsky tvořený obsah, který lze použít i na webu klienta, sociálních sítích atd
- možnost oslovit maminky, které produkt zaujal, následně v remarketingu
Trvalá stopa ve vyhledávačích
Uživatelky zveřejňují své recenze v diskusním fóru Modrého koníka. Tato část stránky a její příspěvky jsou permanentní. Jsou viditelné i pro neregistrované návštěvníky a Google je rychle indexuje.
Díky velké autoritě webu Modrého koníka se pak mohou snadno umístit na přední příčky pro klíčová slova spojená s danou značkou a recenzemi, zkušenostmi nebo podobně. Viz obrázek.
Organické šíření
Každá zapojená uživatelka propaguje své zkušenosti se značkou na vlastním blogu, kde její obsah vidí další kamarádky a sledovatelky. Díky nim, lajkům a komentářům ho pak také vidí další a další lidé a zkušenosti s dotyčnými produkty se tak šíří stále dál. Modrý koník je živý diskusní prostor přizpůsobený na rychlé šíření informací.
Přesah na Facebook
Zkušenosti se značkou probíhají sice primárně na Modrém koníku, ale výsledky kampaně zveřejňujeme také na facebookové stránce, kde máme v současné chvíli 57 000 fanoušků.
Díky výhodám obou sociálních sítí můžeme při správném cílení dosáhnout stovek tisíc lidí v Česku (a případně také na Slovensku, kde máme jazykovou mutaci).
Přesah do offline světa
Uživatelky stráví s produkty dny a týdny během testování. V tomto období o svých zkušenostech samozřejmě vypráví a diskutují se svými kamarádkami, rodinami a dalšími známými z osobního života. Značka tak mimo jiné získává i autentické, osobní doporučení v sociálních kruzích recenzentky.
To se samozřejmě nevztahuje ale jen na ně. O produktech a probíhajícím testování v osobním životě hovoří i další uživatelky a čtenářky, které tyto recenzentky sledují na sociálních sítích.
Případová studie Igráček
Igráček zrovna nedávno prováděl kampaň, která měla zajímavé výsledky. Mrkněte.
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)