Vše, co jste chtěli vědět o cílení reklamy na Modrém koníkovi
Modrý koník měsíčně navštíví přes 600 000 uživatelek z celé České republiky, dalších více než 600 000 žen ze Slovenska. Jen v březnu měla česká verze 2 884 000 návštěv s průměrnou délkou návštěvy celých 6 minut a 5 sekund.
Naše uživatelky velmi dobře reagují zejména na nativní kampaně, jejichž obsah z velké části samy tvoří, ale stejně tak poskytujeme reklamní prostor pro všechny největší a nejznámější displayové formáty a kampaň také můžete doplnit o zprávu do interní pošty nebo soutěž.
Jelikož disponujeme vlastními sociodemografickými a behaviorálními daty o uživatelkách, nabízíme inzerentům velmi široké možnosti cílení.
Naše sociodemografická data jsou uváděná samotnými uživatelkami (tzv. declared data) a proto předpokládáme, že prostřednictvím cílení na ně budou výsledky významně lepší, než když se tato data pouze odvozují na základě obsahu, který je jim poskytován (tzv. inferred data), nebo když na ně necílíte vůbec.
Aktuálně tato data ověřujeme na několika kampaních. Jakmile budou konkrétní výsledky k dispozici, rádi se s vámi o ně podělíme v článku.
Na obrázku vidíte displayové formáty, které dokážete zacílit podle námi sbíraných dat v rámci stránky Modrý koník.
Většina formátů (Billboard, Halfpage / Doublesquare, Large Rectangle, Native Content Ad a Videou Outstream) jsou optimalizované i pro mobilní verze stránek, čímž umožňují větší reach než při použití formátů, které se zobrazují pouze na desktopové verzi.
Pokud se rozhodnete pro ověřený brandový formát Branding, zkombinujte ho s formátem Halfpage, který je velikostně výrazný a zároveň je zobrazován také na mobilní verzi.
Možnosti cílení na Modrém koníkovi
- Ženy (víc než 280 tisíc unikátů)
- Ženy podle věků (od nejpočetnějších 25 – 29 let, 30 – 34 let, 35 – 39 let, 20 – 24 let, 40 – 49 let)
- Ženy – matky (88.6 % uživatelek má alespoň jedno dítě)
- Těhotné
- Těhotné s 1. dítětem
- Matky s dítětem dle jeho věku (do 1 roku, do 2 let, 2 -5 let)
- Podle bydliště (okres, obec, kraj)
- Podle zájmu (móda, zdraví, domácí spotřebiče, nábytek, domácí miláčkové, vaření, finance)
- Podle engagementu
- Remarketing podle dat z nativních a display kampaní
V listopadu minulého roku jsme měli prezentaci na Adform Days o našich publikách, podívat se na ní můžete zde.
Segmenty publik seřazené od nejpočetnějších:
Sociodemografické | Žena Matka s dítětem 4 roky+ Těhotná Matka s dítětem 2-4 roky Tehotná s prvním dítětem Matka s dítětem 1-2 roky Matka s dítětem 0-12 měsíců Matka s prvním dítětem 0-12 měsíců |
Záujmové | Móda Nábytek Vaření Zdraví Domácí spotřebiče (cz + sk) Domácí miláčkové (jen cz) |
Remarketing natívnych kampaní | Zkušenosti se značkou Ambasádorka značky Dny se značkou Soutěž Nativní článek |
Na sociodemografické a zájmové segmenty můžete cílit i v reklamních sítích Google Ads a Adform, a to všemi display formáty včetně videa.
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)