Úspěšné Back2school kampaně na Modrém koníku
Přemýšlíte, kdy nasadit svoji kampaň a které období bude pro vás to nejvýhodnější?
Inspirujte se minulými kampaněmi našich klientů, kteří využili právě období návratu dětí do školních lavic a možná bude právě srpen a září těmi správnými měsíci i pro vás.
Příklady pocházejí ze slovenské verze stránky, na které už tyto kampaně běžely v předcházejících letech.
Největší prostor na celé stránce
Nejpopulárnějším displayovým formátem, a to nejen ve výhodných balíčcích, je branding. Ten je základem většiny kampaní. Jinak tomu není ani v “back2school” balíčcích.
Ve všech třech kampaních jde o stálé inzerenty Modrého koníka, kteří mají část svého segmentu i ve skupině dětí a mládeže, proto je pro ně právě tato sezóna po slabším létě velmi důležitá.
Branding na Modrém koníku je ve formátě 2000 x 1400 px, kde je “středních” 1020 px překrytých obsahem stránky. Pro mobily platí velikost 420 x100 px. Branding ale můžete dodat i ve formátu HTML5.
Podpora kampaně všude na stránce
Dalším podpůrným bannerovým formátem je tzv. Big rectangle, který používáme ve formátu 336 x 280 px. Zobrazuje se ve fóru, skupinách a v blozích a slouží jako podpora hlavních bannerových formátů.
Společnost Decathlon využila Big Rectangle na odkomunikování výhodné nabídky na konkrétní produkty, například batohy či teplákové soupravy pro školáky.
Kromě bannerů v rámci balíčků nabízíme i dvě zajímavé alternativy komunikačních formátů. Využít se dají naše Zprávy do interní pošty a Soutěž.
Tak trochu jiný newsletter
Zprávu do interní pošty můžeme přirovnat k newsletteru. Zasáhne však jen aktivní uživatelky, které jsou v daném momentu přihlášené na stránce, díky čemuž je kampaň efektivnější.
Vy si vytvoříte vizuál, napíšete obsah zprávy a určíte cíl prokliku. My za vás zprávu odešleme.
Zprávy do interní pošty připravil pro svou kampaň minulý rok například i Decathlon. Dosáhl open rate 42.6 % a až 13.6 % uživatelek se ze zprávy prokliklo dále na web našeho klienta.
Nechte ženy soutěžit, výsledky vás překvapí
Soutěž pro maminky, ale s výhrami pro malé školáky, připravilo před dvěma lety v tomto období Tesco. Cílem soutěže byla primárně propagace aktuální výhodné nabídky. Sekundárním záměrem bylo rozšířit povědomí o službě Potraviny domů, na kterou odkazoval každý proklik.
Soutěž jako podporu kampaně při návratu do školy využila i společnost Pepco.
Možností, jak lze svoji kampaň vytvořit, je několik. Konkrétní dva balíčky, při kterých můžete ušetřit víc než 50 % najdete v našem detailním porovnaní.
V případě konkrétních otázek o možnostech nás neváhejte kdykoliv kontaktovat.
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)