Souhrn kampaní za červen 2018
Co se stalo na Modrém koníku v červnu? Jaké nativní kampaně měli naši klienti na Modrém koníku? Přečtěte si toto krátké shrnutí posledního měsíce.
Červen je oficiálně začátkem léta. Pomalu uzavírá první polovinu roku, marketingové rozpočty jsou rozplánováno většinou až do konce roku. Okurková sezóna už klepe na dveře a tak ještě před ní třeba stihnout, co se dá.
Proto vám přinášíme pár nejzajímavějších kampaní, které se, podle nás, v tomto žáky oblíbeném měsíci povedly.
Zkušenosti s Igráčkem a jeho autíčkem MultiGo
Zkušenosti s dětskou kosmetikou Hipp
Zkušenosti s Vichy Minéral 89
Pokud vás zajímají další kampaně, případně byste chtěli vědět, jak byste mohli vytvořit diskusi o své značce na Modrém koníku, rádi vám s tím pomůžeme.
Přijďte k nám na kafe a rádi se o tom popovídáme osobně.
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)