Odpočinout si od práce, zrelaxovat a nabrat síly na další dny a týdny. Každý má jiný recept, jak na to. Někdo volí knihu nebo dobrý film. Jsou lidé, kteří mají raději aktivní odpočinek a tak sportují.

Wellness a péče o sebe však asi máme rádi všichni. Jak jsou na tom uživatelky na Modrém koníku? Jaké služby mají nejraději a jak často je využívají?Hned první odpovědi naznačují směr tohoto průzkumu. Jen méně než pětina českých žen je spokojená s tím, kolik má ve svém volnu času na péči o sebe samu.

Nejpopulárnější z možností, jak o sebe pečovat, je masáž. Až polovina žen by si vybrala právě ji, kdyby si mohla vybrat pouze jednu aktivitu. Následují pak například služby kadeřnice.

Některé ženy zmínily také manikúru, pedikúru nebo solárium.

V první otázce jsme zjistili, že ženy opravdu nemají času nazbyt a rády by si dopřály více chvil odpočinku. Většina z nich si najde čas relaxovat párkrát v roce, tedy nepravidelně.

Každá čtvrtá žena dokonce přiznala, že na takové aktivity nemá vůbec čas a tedy takové služby nikdy nevyužívá.

S tím, jak si často ženy tyto služby dopřávají, souvisí také otázka rozpočtu a nákladů utracených za wellnes aktivity. Většinou se tato částka pohybuje v pár stovkách korun měsíčně. Už obyčejná půlhodinová masáž, sestřižení vlasů nebo návštěva sauny se však pohybuje někde kolem pěti set korun.

Mnoho poskytovatelů zmíněných služeb se snaží zjistit, jak je jejich zákaznice našly, či jaký byl hlavní důvod, díky kterému v široké nabídce služeb uspěli. Většinou jde, jak jsme zjistili i my v našem průzkumu, o kombinaci různých faktorů.

Velkou roli hraje zejména cena a kvalita nabízených služeb. Důležité jsou však i reference. Ty od našich známých jsou sice důležitější, ale i hodnocení na internetu často pomůže zorientovat se na trhu.

Pravděpodobně záleží také na typu služby. Zatímco do sauny mohou jít ženy s někým blízkým, návštěva kadeřnice se často obejde i bez doprovodu.

PŘIJĎTE K NÁM NA KÁVU
Rádi vám odpovíme všechny vaše otázky.

Stačí, když nás kontaktujete:

Vzorek uvedeného průzkumu: 2 014 respondentů | Realizace: listopad 2017 | Fotka: Jon Flobrant