Kavárny v minulosti rostly jako houby po dešti. Dnes jsou téměř v každé i menší obci a na každé ulici. Odlišit se a vytvořit kvalitní a příjemné místo nejen pro maminky však není jednoduchá mise.

Na první pohled trochu překvapivé výsledky, že? Čtyři z deseti žen, tedy největší část, chodí do kavárny párkrát do roka.

Mohlo by se zdát, že je to málo. Skoro každá třetí žena dokonce odpověděla, že do kavárny nechodí vůbec.

Kavárny jsou většinou místem setkání s přáteli nebo rodinou. Přibližně třetina žen zajde do kavárny občas i sama.

Oddychnout si, přečíst knihu či pracovat. Prostě uniknout z každodenního stereotypu.

K zážitku z návštěvy kavárny patří i hudba, která může příjemně dotvořit atmosféru, ale také ji rychle pokazit.

Nejvíc našich uživatelek preferuje vlastní seznam písniček. V dnešní době mnoho kaváren využívá streamovací služby, často můžete slyšet hlavně Spotify.

Velká část žen si hudby v provozovnách vůbec nevšimne, případně ji neřeší a je jim jedno, co hraje.

Hudba je tedy doplňkem, ale hlavní kritéria výběru jsou jiná. Pro maminky je důležitý dětský koutek. Děti si mohou hrát, zatímco maminky si na chvíli vydechnou u dobré kávy.

Samozřejmě, stejně jako při výběru restaurace, i u kavárny je důležitým faktorem kvalitní nabídka. V poslední době si stále více žen potrpí na kvalitu produktů a služeb.

Podle našich uživatelek k návštěvě kavárny nevede cesta reklamy. Jen třicet procent žen našlo nový podnik na základě reklamy. Většinou vyhrávají podniky na základě doporučení známých.

A co vy, máte rádi kávu?

PŘIJĎTE OCHUTNAT TU NAŠI
…a odpovíme vám na všechny vaše otázky.

Stačí, když nás kontaktujete:

Vzorek uvedeného průzkumu: 1 498 respondentů | Realizace: září 2017