Pro koho je Modrý koník vhodný?
O maminkovském portálu Modrý koník už jste nejspíš slyšeli. Také nejspíš víte, že si na něm maminky vyměňují více i méně ověřené rady, zkušenosti, názory. Diskutují o všech možných tématech, které se dotýkají jejich každodenního života. Navštěvují ho maminky mladé i starší, maminky s více dětmi i maminky teprve nastávající. Modrý koník je jednoduše místem, kde každá maminka nachází to své.
V Česku a Slovensku navštíví Modrého koníka až 1,6 miliónu uživatelek měsíčně.
- 99 % tvoří ženy
- 73 % v kategorii 20-39 let
- 72 % má aspoň jedno dítě
Tyto ženy zde přitom stráví více než 4 minuty v průměru. To je nadstandardně vysoké číslo, vezmeme-li v potaz, že obvykle uživatelská návštěva trvá kolem 1 minuty. Takto vysokého průměru Modrý koník dosahuje proto, že určitá část maminek tráví velmi mnoho času v diskusích a komunitních skupinách, které se na portálu nachází. Uživatelky zde mezi sebou živě a náruživě interagují, diskutují, ptají se a rozvíjejí konverzace.
To je přesně důvod, proč se Modrý koník soustředí především na nativní formu reklamy. Nativní forma je taková, která nenarušuje danou platformu a nepůsobí agresivně či otravně. Naopak s kontextem dané platformy splývá a navazuje přirozeně na zdejší způsob komunikace a dbá na příznivou uživatelskou zkušenost. Z tohoto důvodu má reklama na portálu Modrý koník obvykle vysokou míru interakcí ze strany uživatelek, mnoho zobrazení a také mnoho účastnic, pokud jde například o soutěže.
Reklama cílená na maminky je pro firmy zajímavá nejen tehdy, kdy prodává typicky maminkovské zboží nebo produkty pro děti. Faktem totiž je, že ženy rozhodují o většině nákupů na trhu. Jsou to právě ony, které mají výrazný vliv na nákupy v domácnostech a dle našich průzkumů manželé a tatínkové jsou ve většině případů při nakupování výrazně ovlivněni názorem své ženy. Proto dává reklama cílená na ženy smysl i firmám, které se pohybují v různorodých odvětvích, včetně elektroniky nebo technologií.
Pojďme se podívat, jaká témata u nás na Modrém koníku zaznamenaly popularitu..
- cestování
- elektronika (pračky, ledničky, robotické vysavače a další)
- zahrada (pěstování, sekání, stříhání)
- zařizování domácnosti
- technologie (ochrana dětí online, smart home)
A témata, která jsou u nás naprostou samozřejmostí..
- těhotenství
- rodina a děti
- kosmetika a drogerie
- móda
- zdraví
- vztahy
Všechny tyto oblasti jsou pro naše maminky zajímavé a jak můžete vidět na příkladech klientských kampaní, prakticky ve všech už jsme v minulosti ozkoušeli s úspěchem naše reklamní formáty. Pokud se tedy vaše firma pohybuje v některém z těchto odvětví, možná by vás mohlo zajímat podívat se na možnosti reklamy na portálu Modrý koník. Nabízíme celou řadu různých forem a každá má své benefity. Rádi vám také poradíme, jaká se hodí zrovna pro vás.
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)