Případová studie Yves Rocher
Klient Yves Rocher inzeruje u Modrého koníka pravidelně. Tentokrát se naše spolupráce týkala především získání recenzí pro produkty řady Pure Algue. Jak jsme psali už vícekrát v minulosti, recenze uživatelek jsou nesmírně důležitým prodejním faktorem. To ověřil například tento průzkum mezi maminkami na Modrém koníku.
Kromě toho, že Yves Rocher oslovil potenciální zákaznice v naší komunitě, podařilo se nám společně také obsadit výsledky vyhledávání v Googlu. To se stává poměrně často díky silnému SEO našeho webu.
Obecně o kampani
Trvání: květen 2021
Produkt: řada Pure Algae
Cíl: oslovit nové publikum a rozšířit povědomí, získat recenze
Výsledky kampaně
Jak se dalo trochu očekávat, ženy reagovaly na produkty od Yves Rocher velmi pozitivně. Získali jsme mnoho komentářů, recenze i sdílení. Čísla byla velmi slušná a klient spokojený.
Dosažené výsledky
Zobrazení recenzí: 363 326x
Aktivně zapojených: 318 uživatelek
Čtenost recenzí: 6 471
Hlavní přidanou hodnotou celé kampaně byly zmíněné recenze v Googlu. Jak jistě víte, mnoho zákazníků si před nákupem prověřuje produkty. Takto publikované recenze jsou geniálním způsobem, jak je přesvědčit o správnosti výběru.
Co řekl klient
“Celkově kampaň Centrum recenzí řady Pure Algue od Yves Rocher hodnotíme jako úspěšnou. Popularita samotné značky je mezi uživatelkami zjevná i z čtenosti samotné výzvy k testování výrobků a z reakcí na příspěvky testujících uživatelek.
Příspěvky testujících byly velice hezky zpracované, jak po vizuální, tak i po obsahové stránce. Recenze výrobků jsou komplexní a detailní. Nadprůměrný je i počet zobrazení recenzí produktů. Celkový dosah příspěvků a čísla z něj plynoucí hodnotíme jako mimořádně pozitivní. Mimořádně pozitivně hodnotíme i umístění recenzí na první pozici ve vyhledávání Google.”
Inzerujte na Modrém koníku
Zaujaly vás výsledky kampaně? Můžeme zkusit něco podobného i pro vaši značku. Nabízíme celou řadu reklamních formátů, které byly léty ověřeny v praxi. Kampaně u nás pořádají značky jako dm drogerie, Proctor & Gamble, Union pojišťovna nebo další. Využijte bezplatné konzultace.
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)