Rádi bychom vás pozvali na bezplatnou přednášku pro všechny firmy a podnikatele, kteří ve svých reklamních kampaních cílí na maminky. Ty jsou největší nákupní silou našeho trhu a stejně jako všechny cílové skupiny i ony mají své specifické potřeby, přání a vzorce chování, které je důležité znát.

Přednáška proběhne:
Datum a čas: středa 17. červen od 9:00 do 11:30 (Přidat do Google Kalendáře)
Místo: Coworking Rustonka (můžete vidět na fotografii)
Adresa: Sokolovská 115, 180 00 Praha 8-Invalidovna (Mapa)
Cena: zdarma
Kapacita: 50 míst

ZAREGISTROVAT SE

Co se na přednášce dozvíte?

Bude se mluvit o zkušenostech z desítek realizovaných kampaní a zjištění, ke kterým jsme my i naši partneři došli podrobným výzkumem této cílové skupiny.

  • Jak maminky nakupují online. Podle čeho se rozhodují, jaké faktory jsou pro ně nejdůležitější. Co očekávají, nebo co jim naopak chybí.
  • Jaké technologie maminky využívají. Na co se zaměřit a na co si dávat pozor.
  • Jaké platformy jsou z hlediska efektivního marketingu cíleného na maminky nejklíčovější a jak je zakomponovat do vašeho online mixu.
  • Jaká témata jsou pro maminky důležitá. Na co se zaměřit ve vašem obsahu a marketingové strategii tak, abyste je správně oslovili.
  • Co maminky přesvědčí o tom, že jste důvěryhodnou značkou.

A mnohé další. Po přednášce bude také možný networking a diskuse, kdy si můžeme osobně zodpovědět vaše dotazy.

Kdo vás provede přednáškou?

David Mynář

  • šéf marketingového oddělení Fresh Services, hrdý otec
  • zodpovědný za marketingové kampaně firem Zapf Creation, MGA, několika pražských školek a provozovatelů zájmových kroužků

 

Nicole Hubičková

  • social media & creative content specialist, hrdá maminka
  • zodpovědná za kreativní stránku dětských kampaní FMCG klientů včetně focení a tvorby videí

 

Nicolas Vrba

  • marketingový konzultant pro Modrý koník
  • specialista na obsahový marketing, social media a nativní reklamu

 

Speciální hosté

Jiří Janků

  • zakladatel globálního chatbot startupu Feedyou
  • ukáže nám, jak využít chatboty při komunikaci s maminkami

 

Eva Čejková Vašková

  • zakladatelka společnosti Ženy s.r.o. a Testuj.to
  • ukáže nám praktické příklady, čeho se vyvarovat při komunikaci zaměřené na maminky

 

 

ZAREGISTROVAT SE