Publikovala
redakce
26. 5. 2019
Ambasadorka značky na Modrém koníkovi od A po Z
Ambasadorka značky je nejkomplexnější produkt z našeho portfolia nativních a komunikačních kampaní pro českou i slovenskou verzi…
Produkty, Ze zákulisí
Publikovala
redakce
22. 5. 2019
Modrý koník má na Viberu vlastní stickery a chatbota
Mnoho maminek si na Modrém koníku našly nové kamarádky i přes velkou vzdálenost, která mezi nimi panuje.…
Publikovala
redakce
15. 5. 2019
Kolikrát ukázat reklamu uživatelkám Modrého koníka?
Na frekvenci zásahu (frequency capping) existuje asi tolik názorů jako možností, které při jejím nastavování máte. Je…
Publikovala
redakce
24. 4. 2019
Co zajímá české ženy na Modrém koníkovi
Cílíte vaše produkty a tím pádem také reklamu na české ženy, potažmo maminky? Pak by vás mohla…
Publikovala
redakce
17. 4. 2019
Proč je nativní reklama tolik úspěšná
V roce 2014 sdružení pro internetovou reklamu IAB (Interactive Advertising Bureau) uznalo nativní reklamu jako novou formu reklamy.…
Publikovala
redakce
17. 4. 2019
Vše, co jste chtěli vědět o cílení reklamy na Modrém koníkovi
Modrý koník měsíčně navštíví přes 600 000 uživatelek z celé České republiky, dalších více než 600 000…
Publikovala
redakce
28. 3. 2019
Není návštěvník jako návštěvník
Přemýšleli jste někdy nad tím, že když si jdete něco koupit do obchodu, ale nevíte, co přesně…
Publikovala
redakce
14. 2. 2019
Jak si spravit reputaci na internetu?
Občas se stane nepříjemná věc. Hater nebo konkurence si smlsne na vaší firemní značce, jde a po…
Publikovala
redakce
7. 2. 2019
Jak přesvědčit zákazníka ke koupi?
Často mluvíme o rozličných marketingových technikách, reklamních formátech a kanálech a mnoha dalších věcech. To všechno je…
Publikovala
redakce
31. 1. 2019
Upřímný marketing jako klíč k úspěchu
V nedávném článku jsme si ukázali 5 příkladů radikálně upřímné reklamy, kdy se dotyčné firmy vůbec nesnažily „zahladit“…
Publikovala
redakce
24. 1. 2019
Co dělí úspěšné reklamní kampaně od neúspěšných
Co dělí úspěšné reklamní kampaně od neúspěšných Každý se denně setkáváme s desítkami, možná i stovkami reklamních kampaní…
Publikovala
redakce
18. 1. 2019
Co je remarketing a proč ho používat?
Remarketing je velmi populární termín, který jste již nejspíše slyšeli. Znamená to reklama cílená na uživatele, kteří…
- Předchozí stránka
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 15
- Další stránka
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)