Publikovala
redakce
31. 5. 2022
Příběhy nejslavnějších lovebrandů
Lovebrandů existují po celém světě stovky. Některé jsou větší, jiné menší, ovšem jen některé jsou skutečně ikonické.…
Lovebrandy
Publikovala
redakce
19. 5. 2022
4 důvody, proč propagovat produkt pomocí videa
Miliarda hodin. To je celkový čas, který lidé každý den stráví sledováním videí na YouTube. Je to…
Publikovala
redakce
13. 5. 2022
Jak se lovebrandy mění napříč generacemi
Lovebrandy zná a miluje snad každý. Anebo ne? V dnešním článku na téma lovebrandů se podíváme do historie.…
Publikovala
redakce
30. 4. 2022
Lovebrand: Co to je, proč ho chtít vytvořit a jak?
Vybudovat lovebrand by si přál asi každý majitel firmy nebo její manažer. Představa „milované“ značky, kterou si…
Publikovala
redakce
29. 4. 2022
Případová studie Crawler
Společnost Crawler, která vyrábí dětské oblečení ze 100% merino vlny, nás oslovila se zájmem o reklamu zaměřenou…
Publikovala
redakce
20. 4. 2022
Jak brand aktivismus mění marketing
Femvertising, kterému jsme se na blogu věnovali v poslední době, je v širším slova smyslu reakcí na významný celospolečenský…
Publikovala
redakce
30. 3. 2022
Femvertising: jak na #girlpower v reklamě
V dnešním článku se opět podíváme na zoubek femvertisingu, ovšem tentokrát z praktického hlediska. Jaké nástrahy číhají…
Publikovala
redakce
23. 3. 2022
Femvertising: Nejúspěšnější kampaně historie
O nástrahách gender marketingu jsme se na našem blogu rozepsali v jednom z minulých článků. A protože je březen…
Publikovala
redakce
28. 2. 2022
Vyplatí se ještě reklama v televizi?
Máme za sebou olympijské hry, tedy jednu z nejsledovanějších globálních televizních událostí vůbec. Po 16 dnech, které…
Publikovala
redakce
15. 2. 2022
Jak se nestát marketingovým příživníkem
O guerillovém marketingu, tedy nekonvenčních marketingových praktikách, jež využívají moment překvapení, jste už pravděpodobně slyšeli. V souvislosti s…
Publikovala
redakce
25. 1. 2022
Gender marketing: Nové trendy a přežitky
Rozdělování spotřebitelů do cílových skupin je základem úspěšného marketingu. V posledních letech se ale ukazuje, že jeden z tradičních…
Publikovala
redakce
11. 1. 2022
Udržitelnost v marketingu a nástrahy greenwashingu
Téma udržitelnosti, jeden z důležitých marketingových trendů roku 2022, se pevně chopilo veřejné debaty hned od prvních minut…
- Předchozí stránka
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 15
- Další stránka
Kategorie
- Aktuality (21)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (9)
- Produkty (22)
- Průzkumy (34)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)