Nedávno jsme vás informovali o novince ve formě změny velikosti našeho největšího bannerového formátu.

Náš starý megaboard jsme nahradili billboardem, díky čemuž můžete na Modrém koníku využít až o 63 % víc reklamního prostoru za stále stejnou cenu.

V posledních týdnech jsme však pracovali ještě na jedné, zajímavé a komplexní, dalo by se říct, že až trochu revoluční, změně, která se týká hlavně bannerové reklamy na Modrém koníku.

Po pár měsících zvažování a pár týdnech testování už dnes probíhají první kampaně.

Má to smysl?

Myslíme si, že programatický nákup reklamy je v našich končinách ještě stále na začátku a čeká ho velký růst. Rozhodli jsme se proto, že chceme být jeho součástí i my.

Tři hlavní důvody, pro které jsme se nakonec rozhodli nasadit systém umožňující programmatic reklamu jsou:

Posloucháme klienty

Mnoho našich klientů či potenciálních klientů nám řeklo, že by rádi inzerovali na Modrém koníku, avšak momentálně využívají pouze programatický nákup a klasický nákup bannerové reklamy už opustili.

Efektivita klientů

Nezáleží na tom, jestli si klienti spravují reklamní kampaně in-house nebo jim pomáhá agentura. Díky programatickému nákupu reklamy si mohou klienti spravovat a měřit své kampaně samostatně.

Efektivita firmy

Zjistili jsme, že pravidelně máme nějaké nevyužité imprese, které jsme svým klientů neprodali klasicky. Proto RTB – jeden z druhů programmatic nákupu, vnímáme i jako možnost, která nám pomůže tento stav změnit.

Momentálně máme za sebou první měsíc aktivního využívaní naší novinky. Nemůžeme tedy zatím hodnotit výsledky, přínosy a potenciální hrozby, na to je příliš brzy.

Hned, jakmile budeme mít dostatek dat, přineseme vám report o tom, jak se nám daří využívat volné imprese ve prospěch RTB inzerentů.

Do té doby nám můžete se sběrem dat pomoci například i vy a vyzkoušet si programmatic reklamu na některém z našich formátů.


Pokud máte zájem dozvědět se o možnostech takové spolupráce víc, kontaktujte naše obchodní oddělení.