Novinka – Programatická reklama už i na Modrém koníku
Nedávno jsme vás informovali o novince ve formě změny velikosti našeho největšího bannerového formátu.
Náš starý megaboard jsme nahradili billboardem, díky čemuž můžete na Modrém koníku využít až o 63 % víc reklamního prostoru za stále stejnou cenu.
V posledních týdnech jsme však pracovali ještě na jedné, zajímavé a komplexní, dalo by se říct, že až trochu revoluční, změně, která se týká hlavně bannerové reklamy na Modrém koníku.
Po pár měsících zvažování a pár týdnech testování už dnes probíhají první kampaně.
Má to smysl?
Myslíme si, že programatický nákup reklamy je v našich končinách ještě stále na začátku a čeká ho velký růst. Rozhodli jsme se proto, že chceme být jeho součástí i my.
Tři hlavní důvody, pro které jsme se nakonec rozhodli nasadit systém umožňující programmatic reklamu jsou:
Posloucháme klienty
Mnoho našich klientů či potenciálních klientů nám řeklo, že by rádi inzerovali na Modrém koníku, avšak momentálně využívají pouze programatický nákup a klasický nákup bannerové reklamy už opustili.
Efektivita klientů
Nezáleží na tom, jestli si klienti spravují reklamní kampaně in-house nebo jim pomáhá agentura. Díky programatickému nákupu reklamy si mohou klienti spravovat a měřit své kampaně samostatně.
Efektivita firmy
Zjistili jsme, že pravidelně máme nějaké nevyužité imprese, které jsme svým klientů neprodali klasicky. Proto RTB – jeden z druhů programmatic nákupu, vnímáme i jako možnost, která nám pomůže tento stav změnit.
Momentálně máme za sebou první měsíc aktivního využívaní naší novinky. Nemůžeme tedy zatím hodnotit výsledky, přínosy a potenciální hrozby, na to je příliš brzy.
Hned, jakmile budeme mít dostatek dat, přineseme vám report o tom, jak se nám daří využívat volné imprese ve prospěch RTB inzerentů.
Do té doby nám můžete se sběrem dat pomoci například i vy a vyzkoušet si programmatic reklamu na některém z našich formátů.
Pokud máte zájem dozvědět se o možnostech takové spolupráce víc, kontaktujte naše obchodní oddělení.
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)