Nejlepší příběhy jsou ty, které jsou uvěřitelné. To není jen marketingová poučka, ale realita, kterou máme podloženou dvěma lety praxe.

Ano, již více než dva roky na Modrém koníku můžete využívat reklamní formát Zkušenosti se značkou, který aktuálně patří k tomu úplně nejlepšímu, co na českém internetu lze v rámci nativní reklamy najít. Tedy alespoň podle našich klientů.

Zkušenosti jsou oblíbené díky upřímnému a důvěryhodnému obsahu, který nevzniká brainstormingem v kanceláři marketingové agentury, ale přímým testováním oblíbených výrobků populárními uživatelkami, které jsou silnou součástí své komunity.

Tento obsah však není jen spotřebním nástrojem, který po chvíli vyprchá. Pozitivní recenze na produkty většinou zaplní přední příčky ve vyhledávání různých klíčových slov ve spojení se značkou či daným produktem.

Tyto dvě hlavní přednosti tohoto formátu však nestačí. Na přelomu let jsme absolvovali několik rozhovorů s našimi klienty a zkušenými marketéry, abychom zjistili, jak tento produkt posunout ještě dál.

Propojili jsme Modrého koníka s Facebookem a Instagramem

Modrý koník je místo, kde se nachází téměř polovina českých žen v aktivním věku. Ve spojení s faktem, že dnes 65 – 80 % spotřebitelských rozhodnutí, v závislosti na odvětví, udělají ženy, jde o místo, kde se pravděpodobně nachází i vaše cílová skupina.

Vzniká zde tedy velká komunita, která aktivně diskutuje a tvoří obsah. Ten však často zůstal, kde se vytvořil.

V těchto týdnech proto přinášíme novinky a pozitivní recenze na vaše produkty nebo služby rozšiřujeme ještě dál. Odteď je uvidí větší část cílové skupiny. A uvidí ho i na Instagramu nebo Facebooku.

Budovat povědomí nebo tlačit prodej? Záleží na vaší strategii

Tímto krokem jsme rozšířili dosah vašich kampaní. To však vůbec neznamená, že tyto kampaně budou méně úspěšné a adresné. Známe vaši cílovou skupinu a umíme ji najít tam, kde se právě nachází.

To, čeho budete chtít dosáhnout, je jen na vás. Strategie širšího záběru je jen jedna z možností.

Nové Zkušenosti a rozšířené propojení s Facebookem a Instagramem už máme otestované na několika kampaních. Naše optimistické předpoklady se zatím naplňují a tak se těšíme, jak během nadcházející sezóny přineseme nový vítr do vašich marketingových oddělení.

Pokud máte zájem zjistit více, napište na marek.vidovic@modrykonik.com a přijďte k nám na oběd. Rádi vám přímo ukážeme, jak by taková kampaň vypadala pro vaši značku.