Modrý pátek – Květnové #linkz
A jsme tu opět s výběrem toho nejzajímavějšího, co se na našem Slacku objevilo a vypěstovalo za poslední 4 týdny.
Zdá se, že s letní sezónou a sluncem se probudily i internety, protože nápadů na sdílení hodnotných zdrojů máme každým týdnem víc a víc a je stále těžší vybrat těch pár, které se dostanou do tohoto výběru.
1) Jak se internet pomalu stává součástí Facebooku?
Po květnové konferenci F8 je jasné, že Facebook už dávno není jen sociální síť. Před několika týdny přišla i do Česka bazarová část Facebooku a dnes víme, že v nejbližších měsících by se k tomu měly přidat i samostatné funkce pro skupiny a seznamku.
Novinky se však netýkají jen Facebooku, ale také přidružených aplikací jako Messenger nebo Instagram.
2) Google Duplex: Budú telefóny zvládať úlohy miesto ľudí?
Google pracuje na svém novém AI projektu. Jde o projekt Duplex, který se má stát AI asistentem, který bude schopen zvládat základní administrativní a komunikační úkoly namísto lidí.
Vývojáři z Google již testují Duplex v plném provozu. Například pro objednávky různých služeb nebo rezervace stolu v restauraci.
O robotech z dílny Boston Dynamics jsme zde již psali před několika týdny. Nyní je tu však novinka – robotický pes. Jmenuje se SpotMini a více než na člověka se podobá zvíře.
Co řeknete, líbí se vám?
Při výběru nového telefonu si pravděpodobně čtete recenze a různá srovnání. My jsme však našli jeden neobyčejný test výdrže smartphonů. Dvanáct telefonů si vyzkoušelo pád na beton, dřevo či do záchodové mísy. V průměru letěli 1,5 metru.
Jak to dopadlo? Detailní výsledky najdete v článku.
Lenka motivuje dívky a ženy na vstup do IT sektoru prostřednictvím aktivit v organizaci I Ty v IT. Nedávno jí vyšla kniha Ženský algoritmus. Kromě toho je však také ambasadorkou značky CURAPROX na slovenském Modrém koníku.
Všechny tyto aktivity a zkušenosti z nich spojila do článku, doporučujeme!
6) Adidas pozastavil své videoreklamy na Facebooku
Facebook a efektivnost jeho videoreklamy je už déle otázka, kterou řeší marketingové oddělení (i) velkých světových korporací. Například Pepsi nebo Adidas mají za sebou velké odklonění od světa TV reklam k „digital-first“. Avšak i příklad Adidasu naznačuje, možná to nebude tak jednoduché a jednoznačné.
7) Jak motivovat uživatele ke změně chování
Přístup cukr a bič už dnes velmi nefunguje. Nefunguje ve vzdělávacím procesu, ale nemusí ani při neetickém chování uživatelů online služeb. Důkazem je tento úryvek a následná diskuse, která popisuje, že zmírnit chování uživatelů se dá i zcela jednoduše. Stačí je poprosit, aby si změnili heslo.
Další vydání jistě bude. Pravděpodobně znovu za měsíc, tedy někdy v druhé polovině června. Do té doby si můžete načíst informace z výše uvedených odkazů nebo si zkuste najít vlastní 🙂
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)