Mnoho maminek si na Modrém koníku našly nové kamarádky i přes velkou vzdálenost, která mezi nimi panuje. Proto máme velkou radost z nové spolupráce s komunikační aplikací Viber, pro kterou jsme připravili sadu vlastních samolepek s naším maskotem Mikym. Uživatelé Viberu budou moci dokonce také používat chatbota Mikyho, který je zabaví, poučí a bude jim odpovídat na otázky.

Sada 16 stickerů s různými emocemi a náladami a chatbot Miky jsou dostupné od 20. května 2019.

„Těší nás, že můžeme navázat partnerství s Modrým koníkem a máme tak možnost nabídnout všem maminkám nástroj s užitečnými informacemi a zábavnými aktivitami, které je budou provázet na vzrušující cestě rodiče. Ať už jste budoucí maminka nebo máte kopu dětí, chatbot Modrého koníka a nálepky jsou dostupné na jediné kliknutí. Ukažte, že patříte k silné komunitě, která se navzájem podporuje a dobře se jí tak žije,“ komentovala spolupráci Daniela Ivanova, manažerka pro rozvoj podnikání ve Viberu pro střední a východní Evropu.

Populární stickery jsme připravili ve slovenštině i češtině, aby si na svoje přišly maminky z portálu ModryKonik.sk i ModryKonik.cz. Spolupráci s Viberem podpoříme bannerovou kampaní na našem portálu. Kromě samolepek jsme ve spolupráci s Viberem vyvinuli chatbota Mikyho, který bude informovat budoucí maminky o tom, co se děje s nimi i jejich dítkem. Zároveň bude posílat komunitě zajímavosti z koníka, postupně bude s uživatelkami také více komunikovat a zabavovat je kvízy.

„Na Modrém koníku vznikají skutečná přátelství. Jelikož jsou ale maminky od sebe často velmi daleko, mohou komunikovat přes Viber a teď si také vyměňovat nálepky s Mikym, který jim bude každý den připomínat, že jsou součástí soudržné komunity, kde si uživatelky navzájem pomáhají a podporují se. Věříme, že se jim budou nálepky líbit a vyzkouší také našeho chatbota, který jim kdykoli rád odpoví,“ říká spoluzakladatel a ředitel Modrého koníka Peter Vidovič.

Spolupráce dvou silných značek

Obě naše společnosti očekávají, že vliv takové spolupráce bude dlouhodobý a nejen nárazový. Uživatel Viberu si dobře zapamatují brand Modrého koníka a uživatelky Modrého koníka se zároveň blíže seznámí s aplikací Viber, která má tak potenciál získat mnoho nových uživatelů.

„Spolupráce dvou silných značek má smysl pro posílení pozic obou společností na českém i slovenském trhu. Vzájemným partnerstvím společnosti dají uživatelům další důvod, proč zůstat věrnými našim produktům – aplikaci Viber a webovému portálu Modrý koník,“ dodal Peter Vidovič.

Tato spolupráce může mít pozitivní vliv i na účinnost reklamy, kterou si klienti našich společností kupují, neboť s posílenou pozicí značek se zvětšuje také dosah a efekt jejich komunikace.

Rakuten Viber

Rakuten Viber spojuje lidi bez ohledu na vzdálenost. Miliarda uživatelů po celém světě využívá široké spektrum funkcí jako rozhovory, videohovory, skupinové zprávy, diskuse s oblíbenými značkami a celebritami. Je součástí Rakuten Group, světového lídra v elektronickém obchodě a finančních službách. Registrací ve společnosti si můžete užívat nejlepší komunikační zkušenosti na světě.

Modrý koník

Modrý koník je největší portál pro maminky a ženy s více než 1,2 milionem uživatelů měsíčně na Slovensku a v České republice. Stránka vznikla v roce 2006 a v současnosti do ní spadá nejen forum ale také bazar pro maminky, sociální síť, encyklopedie s mnoha články, blogy, poradnami s odborníky a dalším hodnotným obsahem pro ženy. Většina uživatelek má alespoň jedno díte a je ve věku 20-39 let. V čase stráveném na webu je Modrý koník první mezi všemi podobnými webovými stránkami na Slovensku. Díky nativním kampaním vytváří pro značky prostor na komunikaci s nejsilnější cílovou skupinou.

Stickery si můžete stáhnout tuchatbota najdete pod tímto odkazem.