Jak vzniká Ambasadorka značky na Modrém koníku?
Pokud jste už někdy přišli do styku s reklamou na Modrém koníku, nebo jste byli na naší stránce, pravděpodobně jste už také slyšeli o modrokoníkovské Ambasadorce značky.
Je to nejkomplexnější produkt z našeho portfolia nativních a komunikačních reklamních formátů. Zároveň jde o dlouhodobou kampaň, kterou společnosti využívají ke komunikaci a budování značky jako celku.
Ambasadorka je vyslankyní dané společnosti na Modrém koníku, reprezentuje ji a propaguje novinky dané značky. Jde však o maminku, uživatelku Modrého koníka, která není zaměstnankyní dané firmy.
1) Modrý koník vyhlásí výzvu k výběru Ambasadorky
Ambasadorka není jen produkt zajímavý pro marketéry, ale i pro naše uživatelky. Výzva k hledání nové Ambasadorky je vlastně článek plný fotek a výhod, proč by se měly uživatelky do výběru zapojit. Na konci výzvy je pak proklik na dotazník.
2) Vybereme nejlepší kandidátku
Motivačních dopisů přes náš dotazník přijde desítky, v některých případech až stovky.
Kritéria pro výběr Ambasadorky si určujete vy jako klient, nemusíte se však bát, nezahltíme vás stovkou žádostí. Dostanete jen malý výběr těch nejlepších.
Důraz při výběru vhodné uživatelky klademe zejména na její vztah k tématu značky a její schopnost psát a fotit. Nejde o profesionální fotografie, ale o to, aby uměla zachytit daný okamžik a emoci, která dokonale popisuje značku.
Důležitá je také aktivita dané uživatelky, výhodu mají vždy oblíbené maminky, které už mají vybudované jméno a ostatní je respektují a rády čtou jimi vytvořený obsah.
Finální výběr Ambasadorky probíhá ve spolupráci s vámi. Můžete si také udělat další výběrové kolo a nechat kandidátky vypracovat konkrétní zadaní či je pozvat na pohovor. Sami si vyberete, která uživatelka má nejlepší předpoklady, aby hájila zájmy vaší značky a šířila ji na naší stránce.
3) Kandidátka projde školením projektového manažera
Ambasadorka značky je nezávislá uživatelka Modrého koníka, která zná vaši značku jen zvenku. Před začátkem spolupráce se s ní však máte možnost osobně setkat a navzájem se poznat.
Pro novou ambasadorku je připravené také školení. První část školení je na nás, protože už víme, co funguje a co ne, máme také daná pravidla, co se na stránce může, a co naopak nepovolujeme.
Druhá část školení je hlavně o vás, kdy prezentujete informace o značce a zejména svá očekávání od ambasadorky. Společně si nastavíte strategii komunikacie a cíle celé spolupráce.
Nastavení cílů je obzvlášť důležité, abyste si mohli kampaň průběžně, ale též na konci spolupráce, vyhodnotit.
4) Ambasadorka začne tvořit obsah a šířit dobré jméno značky
A může se začít pracovat! Tedy vaše nová Ambasadorka může začít pracovat.
Její tvorba je nezávislá, příspěvky si vytváří sama. Společně však můžete tvořit strategii a vymýšlet způsoby, jak zaujmout cílovou skupinu žen a maminek.
Od nás dostanete každý měsíc podrobný report, ve kterém vám shrneme aktivitu ambasadorky. Uvidíte její dosah na ostatní uživatelky, množství fanoušků vaší značky či nejlepší příspěvky za dané časové období.
Jestliže vás zajímá, jak vypadá ambasadorka značky v praxi, hlavně její komunikace a příspěvky, můžete se podívat na některé ukázky u značek, které tento produkt u nás aktuálně využívají:
Chcete sa dozvědět víc informací?
Napište nám e-mail a pozveme vás na kávu, rádi si s vámi popovídáme o detailech k Ambasadorce i o našich dalších produktech.
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)