Co zajímá slovenské ženy na Modrém koníku
V minulosti jsme si ukázali, jaký obsah je nejoblíbenější na českém Modrém koníku. Jelikož má ale koník také slovenskou mutaci, kterou podobně jako tu českou navštíví 600-700 tisíc žen měsíčně i více, mohlo by být zajímavé podívat se, co získalo popularitu právě u našich sousedů. Obzvlášť, pokud prodáváte své produkty i na Slovensko, můžete se inspirovat a využít tato data ve své marketingové kampani.
Nejvirálnější obsah
Stránky koníka, které byly nejvícekrát sdíleny na sociálních sítích.
- Ako u nás znejú Vianoce – 498x Facebook
- Život admina nie je večný – 135x Facebook
- Hľadáme Ambasádorku pre Ligu za duševné zdravie – 121x Facebook
- Modrý koník má novinku: Možnosť predávať handmade – 115x Facebook
- Únava, verný spoločník rodičovského života – 95x Facebook
- Zamestnanie popri materskej alebo rodičovskej dovolenke – 83x Facebook
- Vaše skúsenosti s Baby Ring Maderna – 80x Facebook
- ROZHOVOR: Predstavenie projektu Skutočne zdravá škola (video, 2 min.) – 66x Facebook
Obsah podle počtu zobrazení
Části webu seřazené podle počtu zobrazení. Data platí za rok 2019.
Hlavní části webu
- úvodná stránka
- bazár
- blogy
- poštová schránka
- diskusné fórum
Skupiny
Podle tohoto žebříčku vidíte, ve kterých uživatelských skupinách jsou maminky nejvíce aktivní. To odráží, co aktuálně řeší nejvíce. Od vybavení bytu, přes levné oblečení až po kosmetiku nebo lifestyle.
- PEPCO
- Pekné bývanie
- Aukcie: Obleč sa od eura
- Silikónové prsia: skúsenosti, rady, odporúčania
- Dámske outfity
- Dnes na obed
- Výmeny všetkého
- Cesta k mojej premene
- Dm drogerie markt
- Rýchle aukcie – všetko od 1€
Nejčtenější články tohoto roku (2019)
Nepřekvapilo nás, že naše uživatelky nejvíc baví obsah, které samy tvoří. Podmínky jim k tomu vytváří i naši inzerenti. Nativní testovací kampaně Zkušenosti se značkou obsadily až 4 přední místa za první půlrok, což znamená, že recenze jsou pro maminky opravdu zajímavé.
- Skúsenosti s Lindex
- Bojujem za Jakubka
- Recept na Pavlovu tortu
- Mriežka a vyhľadávanie pomocou mriežky
- Skúsenosti s eveclinic a Motiva
- Piškótový korpus na tortu
- Skúsenosti s hracími podložkami Lalalu
- Skúsenosti s Kuniboo
- Ľúbime ju a nevadí nám, že sme jej krídlami
- Čo ak mi prepne? (príbeh jednej z nás)
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)