Ambasadorka značky je nejkomplexnější produkt z našeho portfolia nativních a komunikačních kampaní pro českou i slovenskou verzi Modrého koníka. Jde o dlouhodobou kampaň, kterou společnosti využívají na komunikaci a budování značky jako celku.

Ambasadorka je vyslankyní značky na Modrém koníkovi, reprezentuje ji a propaguje novinky. Jde však o maminku, která je sama uživatelkou Modrého koníka, která už má pozornost a důvěru ostatních maminek a díky tomu tak předpoklady pro tvorbu kvalitního obsahu.

1) Vyhlášení výběru ambasadorky

Ambasadorka je formát populární nejen u marketérů ale také u našich uživatelek.

Výzva, že určitá značka hledá ambasadorku, je publikována ve formě článku s fotkami a výhodami, proč by se uživatelky měly do výběru zapojit. Součástí výzvy je proklik na dotazník.

Příklad vyhlášení ze slovenské verze Modrého koníka. Podobně funguje i česká.

2) Výběr nejlepší kandidátky

Motivačních listů přes dotazník obvykle přijdou desítky. V některých případech dokonce stovky.

Kritéria pro výběr ambasadorky si určuje klient, který od nás dostane jen malý seznam těch nejlepších (doporučených).

Důraz při výběru klademe na vztah uživatelky k tématu značky, její schopnost psát a fotit. Nejde samozřejmě o profesionální fotografie ale o to, aby dokázala zachytit moment a emoci, která dokonale značku popisuje.

Důležitá je taktéž aktivita uživatelky. Výhodu mají vždy oblíbené maminky, které mají již vybudované jméno a ostatní uživatelky je sledují, respektují a rády čtou.

Finální výběr ambasadorky probíhá ve spolupráci s klientem, který si může udělat ještě další kolo a nechat kandidátky vypracovat zadání nebo je může pozvat na pohovor. Sám si pak vybírá uživatelku, která podle něj má nejlepší předpoklady pro to, aby hájila zájmy značky a šířila ji na naší stránce.


Ambasadorka se stará o skupinu oficiálně vytvořenou pro značku klienta

3) Školení pro ambasadorku

Ambasadorka je nezávislá uživatelka Modrého koníka, která zná značku jen zvenku. Před začátkem spolupráce se s ní klient má možnost osobně setkat a vzájemně se poznat.

Pro novou ambasadorku je připravené školení. Jeho část dodáme my, když víme, co funguje a co ne, máme též jistá pravidla, co se může, co se naopak nepovoluje.

Druhá část školení je hlavně o klientovi, který prezentuje informace o značce a hlavně svá očekváání od ambasadorky. Společně si nastaví strategii komunikace a cíle celé spolupráce.

Nastavení cílů je obzvlášť důležité, abychom mohli kampaň průběžně i na závěr vyhodnotit.

Ambasadorka šíří informace a novinky o značce, tvoří vlastní obsah

4) Ambasadorka tvoří obsah a šíří dobré jméno

Tvorba ambasadorky je nezávislá. Příspěvky si vytváří sama. Společně s klientem však může tvořit strategii a vymýšlet způsoby, jak zaujmout cílovou skupinu maminek.

Od nás dostane klient každý měsíc report, ve kterém shrneme aktivitu ambasadorky. Uvidí její dosah na ostatní uživatelky, množství fanoušků značky či nejlepší příspěvky za dané časové období.

Skupina ambasadorky značky

Součástí ambasadorství značky na koníkovi je i péče a aktivita ve skupině, kterou zakládáme pseciálně pro klienta a jeho značku.


Ambasadorka udělá ze značky každodenní součást svého života

Tyto skupiny mají stovky až tisíce aktivních členů, kterým se zobrazuje jednak obsah, který tvoří ambasadorka, tak také příspěvky ostatních členů.

Vznikne tak jedinečný prostor, ve kterém si maminky vyměňují rady a dojmy z produktů značky, doporučení, sdílejí fotky ze svého života, komentují nebo lajkují příspěvky.

Skupina se svými členy zůstane značce i po ukončení spolupráce s ambasadorkou, je veřejná a nadále může přijímat nové členky, kteří v ní mohou být i nadále aktivní a sledovat její obsah.

Skupina s jej členmi ostane značke aj po ukončení spolupráce s Ambasádorkou, je verejná a naďalej môže prijímať nových členov, ktorí sa v nej potom môžu realizovať a pridávať či sledovať príspevky súvisiace so značkou.

Podívejte také na případové studie:

Ambasadorka pro značku Popradské

Zaujal vás tento nativní formát? Kontaktujte nás pro víc informací nebo se podívejte na celé portfolio druhů reklamy na Modrém koníkovi.