Proč využít SEO v době pandemie
Jak všichni sami dobře víte, současná situace omezila činnost mnoha firem a dotkla se nějakým způsobem každého. V minulém článku jsme si představili několik doporučení, jak se nyní zachovat, jaká opatření uskutečnit a mimo jiné také, proč je vhodné nyní omezit nebo přinejmenším zvážit aktivitu vašeho výkonnostního marketingu (PPC, produktové kampaně, Google Ads atd.) a energii raději věnovat jiným formám propagace. Dnes se podíváme na to, proč je teď vhodná chvíle posílit vaše SEO – tedy optimalizaci webu pro vyhledávače.
Co je SEO a proč teď?
SEO je způsob, jakým se váš web dostává do předních pozic ve vyhledávačích na klíčová slova, která zadávají uživatelé. Lidé, kteří tak hledají „pánské boty“ nebo „autobazar Praha“ nebo cokoliv jiného, mohou díky SEO narazit právě na vaše stránky. Na rozdíl od klasické reklamy vám SEO umožňuje získávat návštěvnost zdarma z vyhledávačů.
Jak vidíte na obrázku, jednotlivé weby, které Google uživatelům nabízí, si vyhledávač vybírá podle jejich SEO skóre. Toto skóre si lze uměle navýšit a na tato místa tak umístit právě váš web. Díky tomu, že Google tyto výsledky vyhledávání nezpoplatňuje (na rozdíl od PPC reklamy v Google Ads), máte návštěvnost zdarma.
SEO je skvělý způsob propagace, ale má jeden háček. Protože Google zaznamenává změny v SEO skóre pomalu a pořadí výsledků tak mění v setrvačnosti v dlouhodobém časovém horizontu, může SEO a jeho efekt být vidět teprve po několika měsících. Není neobvyklé, že se změna projeví až po 3-4 měsících. Příklad můžete vidět u jednoho z našich klientů na obrázku. Jeho web obsadil přední pozice, trvalo mu však několik měsíců se tam vyšplhat. To je zcela běžné. Důležité je zmínit, že je velmi výhodné si počkat, neboť následující přísun bezplatné návštěvnosti obvykle vydrží dlouhé měsíce a klidně i roky.
Jak jsme si již řekli, jelikož se v současnosti prodává hůře kvůli aktuální pandemii, můžeme se domnívat, že se tržby vrátí k normálu až v příštích měsících. Tím pádem dává velký smysl zaměřit se nyní na jiné formy propagace, např. právě SEO, jehož výsledek se projeví s jistou setrvačností později.
Pojďte do toho s námi
Modrý koník umožňuje svým klientům pořádat reklamní kampaně různých druhů – nabízíme firmám Ambasadorku značky, Dny se značkou nebo třeba i vlastní video pořady. Málokdo ale ví, že se částečně věnujeme také SEO. Klientům, kteří se optimalizaci webu pro vyhledávače chtějí zaobírat, nabízíme konzultaci a umístění kvalitních zpětných odkazů. Reklamních článků, které obsahují link na váš web, a tím posilují jeho SEO skóre.
Proč Modrý koník pro vaše SEO?
- Modrý koník je významný a silně autoritativní web v očích vyhledávačů, podobně jako např. česká Wikipedie.
- Zaindexováno má přes 700 000 stránek. Z pohledu vyhledávače se tak jedná o skutečného giganta. To mu dodává důvěryhodnost a sílu.
- Odkazuje na nás 970 224 zpětných odkazů z mnoha různých webů vč. dalších autoritativních portálů. Tuto sílu dále předáváme našim klientům skrze PR články a ovlivňujeme tak pozitivně jejich pozice.
- Podle metrik MOZ je naše domain authority (DA) 44/100.
- Podle nástroje Ahrefs je náš domain rank (DR) dokonce 56/100.
Akční nabídka – zakupte více článků za výhodné ceny
SEO článek je ze své podstaty levnější než klasický PR článek, protože není umístěn na úvodní stránce. Koupit jich ale můžete několik a tím cenu snížit ještě víc. Veškeré nabídky sestavujeme na míru. Ozvěte se nám a něco vymyslíme. Pokud budete potřebovat, rádi s vámi vaši kampaň prokonzultujeme a přijdeme společně na nejlepší řešení. Reklamu lze samozřejmě kombinovat s jinými formáty.
Chcete se dozvědět více o SEO?
Dříve jsme již publikovali několik návodů.
- Jak správně vytvořit zpětný odkaz pro váš web
- Proč využít autoritativních webů pro vlastní SEO
- Nejčastější chyby, když v SEO kupujete zpětné odkazy
- Jak podle SEO správně vytvořit podstránky na webu
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)