Co jsme prezentovali na Adform Days a jak toho můžete využít
Publikovala
redakce
20. 11. 2018
Aktuality, Tipy a triky
Co je to DMP a jak toho využít?
DMP anebo také data management platform je technologická platforma, která sbírá a třídí data o uživatelích pro účely cílení reklamy na specifické segmenty podle chování a zájmů uživatelů. Díky tomu lze mnohem přesněji zaměřit cílovou skupinu a návštěvnost z reklamy má tak výrazně větší náchylnost k provedení konverze. Konverzí lze dosáhnout rychleji, levněji a efektivněji.
Modrý koník má vlastní data, která vznikla na základě sociodemografických a behaviorálních údajů o jeho uživatelkách. Jelikož nepoužíváme statistické metody na „odhadování“ dat o uživatelkách, jsou naše data přesnější a cílením relevantní reklamy na tyto uživatelky dosáhnete lepších výsledků vaší kampaně.
Jaké programatické formáty u nás najete?
Large regtangle/square
|
Video
|
Halfpage
|
Billboard
|
Desktop Branding
|
336x280px
|
3000 kB, do 60 s
|
300x600px
|
970x250px
|
2000x1400px
|
menší banner v pravém horním rohu, pěkně zapadne do obsahu stránky
|
populární outstream video – autoplay, v pravé polovině homepage
|
výrazný banner, který je na očích při scrollování stránky
|
nepřehlédnutelný formát v horní části stránky
|
naše vlajková loď, dominantní display formát zabírá značnou část stránky
|
Příklady segmentů pro programatické cílení na Modrém koníku
(seřazené podle velikosti od nejpočetnějšího)
Sociodemografické
|
Žena
Matka s dítětem 4 roky+
Těhotná
Matka s dítětem 2-4 roky
Těhotná s prvním dítětem
Matka s dítětem 1-2 roky
Matka s dítětem 0-12 měsíců
Matka s prvním dítětem 0-12 měsíců
|
Zájmové
|
Móda
Nábytek
Vaření
Zdraví
Domácí spotřebiče (i SR)
Domácí mazlíčci (jen cz)
|
Remarketing nativních kampaní
|
Zkušenosti se značkou
Ambasadorka
Dny se značkou
Soutěž
Nativní článek
|
Proč zahrnout publika s uživatelkami Modrého koníka do vaší kampaně + příklady:
- Získáváme spolehlivá a unikátní data, nepoužíváme metodu „odhadování“.
- Máme konkrétní představu o velikosti jednotlivých segmentů.
- Nabízíme pestrou segmentaci podle toho, co nám uživatelky samy vyplnily nebo podle jejich chování na stránce.
- Jednoduché použití v interní kampani, v Adformu a Google Ad Manageru.
- Možnost kombinovat víc segmentů v kampani.
- Můžete očekávat lepší výsledek kampaně díky přesnějšímu cílení.
- Víte-li, komu se reklama zobrazí, dokážete lépe vaši nabídku přizpůsobit (např. eshop s produkty pro miminka, děti školkového věku i školáky může na každou z těchto rozdílných cílových skupin zacílit jinou a tedy relevantnější reklamu)
- Data jsou zajímavá i z hlediska načasování kampaně (příklady: 1. Back to school kampaně můžete cílit na Matky s dětmi 2-4 roky a Matky s dětmi 4 roky+; do kampaně s produkty pro děti do 1 roku nezapomeňte zahrnout i velkou skupinu těhotných; 3. dárky pro muže zacilte na všechny ženy – Vánoce se blíží J)
Kdy a jak využít data Modrého koníka
Plánujete nebo realizujete některou z našich nativních kampaní? Využijte nasbíraná publika v retargetingové kampani. Pokud máte kampaně cílené na jiná publika, využijte synergii. Té docílíte tím, že do kampaně zapojíte i segmenty Modrého koníka.
Nezapomeňte, že za nákupním rozhodnutím stojí nebo se na něm do značné míry podílí právě ženy. Netýká se to pouze těch spíše „ženských“ oblastí jako je móda, krása, děti, rodina, ale také bydlení, bankovní účty, auta, dovolené apod. (https://bit.ly/2JrBaVX). Konečně, i v našich segmentech najdete kromě zdraví, módy nebo vaření i nábytek, domácí spotřebiče nebo produkty pro domácí mazlíčky.
Prezentace na AdForm Days
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)