Průzkum – Co dělají děti po škole a kolik peněz utrácí ženy za aktivity pro své děti?
Počítače, tablety a telefony. Hry, videa a filmy. To vše se skrývá v kapsách a školních taškách dnešních školáků.
Přesto mají děti a jejich rodiče stále více možností vybrat si zajímavý kroužek či kurz pro své dítě. Mají o ně zájem? A mají o ně zájem samotné děti? Jaké kurzy jsou nejoblíbenější? Tyto i další otázky naleznete níže v průzkumu o dětských kroužcích.
Až 87 % našich aktivních uživatelek má alespoň jedno dítě. Tato statistika vychází z blogů uživatelek a z naší databáze. Oproti tomu v naší anketě jen přibližně třetina žen označila, že má školou povinné dítě.
Stejně jako jsme zjistili při analýze dat z databáze, i z ankety víme, že většina uživatelek Modrého koníka má mladší děti.
Jednoznačný a jasný důkaz toho, že školní družiny či mimoškolní kurzy jsou populární i dnes. Konkurence sa však i na tomto trhu pořádně zhušťuje.
Finanční náročnost jednotlivých kroužků je různá. Jsou takové, kde stačí učitel či lektor a prostor k aktivitě, na druhé straně jsou však i náročnější, hlavně některé sporty, na které je třeba zakoupit nejrůznější vybavení.
Většinou se však rozpočet na dětské kroužky pohybuje v nižších stokorunách měsíčně.
Cena se často odvíjí nejen od potřebného vybavení, ale i zřizovatele daného centra či organizátora kroužku.
Centra volného času jsou už dnes na ústupu, nejvíce kurzů organizují samotné školy.
Populární jsou i soukromé společnosti či neziskové organizace, které pracují v tomto odvětví.
Nejvíce dětí jezdí na své kroužky autem. Občas je vozí otec, ale to je jen v jedné ze čtyř rodin.
Bez ohledu na způsob dopravy (hromadná doprava nebo pěšky) až čtvrtina dětí chodí sama, bez rodiče.
Na otázku, jaké typy kurzů jsou dnes nejpopulárnější, jste asi čekali i vy. Podle předpokladů s velkým náskokem vyhrávají různé sportovní kroužky a kurzy.
Za nimi jsou kurzy kreslení, zpívání či hraní na hudební nástroje.
Děti mají velmi rádi YouTube i počítačové hry. Jak však můžeme vidět z výsledků průzkumu, stále mají v oblibě i školní družinu či kurzy rozvíjející různé praktické či umělecké schopnosti.
Pokud tedy máte nápad na zajímavý kroužek, pravděpodobně své publikum najdete i vy.
PŘIJĎTE K NÁM NA KÁVU
Rádi vám odpovíme všechny vaše otázky.
Stačí, když nás kontaktujete:
- e-mailem (marek.vidovic@modrykonik.cz)
- telefonicky na (+421 905 897 987).
Vzorek uvedeného průzkumu: 2 483 respondentů | Realizace: listopad 2017 | Fotka: Card Bards
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)