Průzkum – Mají české ženy rády fast food: Možná vás překvapíme!
Spěcháme a snažíme se ušetřit čas a energii, kde se dá.
Jedna ze zkratek, které máme k dispozici, jsou restaurace rychlého občerstvení.
Můžeme díky nim dostat teplé jídlo za pár sekund a můžeme dál pracovat, pospíchat na setkání či pokračovat v jízdě.
Výhody a nevýhody fast food řetězců jsou víceméně jasné. Jednoznačné ano nebo ne je však těžké vyslovit. Nás proto zajímá názor našich uživatelek a jejich vztah k fast foodu.Nabídka fast food řetězců se postupně přizpůsobuje poptávce. Stále sice tato jídla vnímáme jako nezdravá, ale téměř polovina žen si myslí, že se v takových restauracích dá vybrat i lepší a zdravější cesta.
Dvě třetiny z dotázaných žen přiznávají, že se občas zastaví na rychlý oběd či večeři.
Přibližně každá šestá žena zároveň přiznává pravidelnější návštěvy takových restaurací, i víckrát za měsíc, případně častěji.
Naopak téměř 20% žen se vyjádřilo, že se takovým jídlům snaží vyhýbat a fast foodu říkají rezolutní ne.
Jak už z názvu vyplývá, rychlé občerstvení je často záchranou v případě, když spěcháme a nemáme čas na přípravu jídla doma, případně na klasické jídlo v restauraci.
To se týká pětiny žen.
Na druhé straně je téměř polovina žen, které přiznávají, že si občas dají hamburger, případně bagetu či jiný typ fast food jídla, protože na to mají chuť.V druhé otázce jsme zjistili, že osm z deseti žen si občas pochutná i na fast food jídle. Pravděpodobně chodí do fast food restaurací se svými dětmi, protože výsledky této otázky jsou velmi podobné.
Hamburger či hranolky jsou pravděpodobně občasnou odměnou či motivací, avšak pravidelně takovou stravu dostává jen minimum dětí.Minimálně velké nadnárodní řetězce rychlého občerstvení můžeme často vidět i v masmédiích, menší lokální provozovny mají reklamu na Facebooku či v místních médiích.
Tyto reklamy jsou většinou zaměřené na aktuální akce nebo novinky. Podle našeho průzkumu však reklama při výběru podniku nehraje velkou roli. Tři čtvrtiny dotázaných ji podle vlastních slov nevnímají a nerozhodují se podle ní.
CHCETE SE DOZVĚDĚT VÍC? NAPIŠTE NÁM.
Rádi vám odpovíme všechny vaše otázky.
Stačí, když nás kontaktujete:
- e-mailem (marek.vidovic@modrykonik.cz)
- telefonicky na (+421 905 897 987).
Vzorek uvedeného průzkumu: 1 860 respondentů | Realizace: září 2017
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)