Jak bylo na Adform Coworking Days?
V polovině května jsme se zúčastnili zajímavé akce – Adform Coworking Days v Praze. Šlo o netradiční formát konference, která trvala tři dny a jejím domovem se stal příjemný prostor v pražských Holešovicích – Paralelní polis.
Ve stínu Engage
O Adform Coworking Days jste možná neslyšeli, i když se o online marketing zajímáte. Událost se totiž konala ve stejný termín jako jedna z největších a podle mnohých i nejlepších evropských konferencí o marketingu na sociálních sítích – Enagage Prague by Socialbakers, kterou už třetí rok v Praze organizuje start-up Socialbakers.
Ale to jen tak na okraj.
3 dny plné prezentací, workshopů a případových studií
Jak jsme psali už na začátku, akce byla opravdu netradiční. Konference trvala celé tři dny, avšak jednotlivé přednášky se opakovaly. Návštěvníci se, naopak, střídali a díky flexibilnímu a opakujícímu se programu jste mohli vidět téměř všechno i v případě, že jste měli nějaké jiné povinnosti.
Modrý koník na pódiu
Už dva měsíce jsme věděli, že nás čeká velký den, tedy rovnou tři. Dostali jsme od společnosti Adform pozvánku a příležitost představit Modrého koníka, jeho funkce a možnosti pro inzerenty. Brali jsme to vážně a chtěli jsme si dát pozor, abychom tuto příležitost nepromrhali.
Víme, že situace v Čechách je od té slovenské mírně odlišná. Modrý koník zatím není mezi ženami tak silná značka, podobně je to i na marketingovém trhu. Mezi zástupci firem je Modrý koník stále málo vnímaná značka. Proto jsme se v naší prezentaci soustředili na tři hlavní poselství:
Začíná to kočárkem
Mnoho marketérů vnímá Modrého koníka jako diskusní fórum, které je plné informací z různých oblastí a osobní profily žen, které sdílejí informace o svých potomcích. Modrý koník je však hlavně bazar, který se stává součástí nákupního cyklu pro mnohé rodiny po narození prvního dítěte.
Velí nám programmatická reklama
Protože jsme velké médium s vysokou návštěvností, našim každodenním chlebem je řešení možností pro naše klienty. Mnozí říkají, že displayová reklama je mrtvá a více se vyplatí nakupovat influencery. Právě zde však vstoupila do hry programatická reklama, díky které si můžete nakupovat mediální prostor přímo z vaší kanceláře a bez jediného kontaktu s našimi obchodními zástupci.
Budoucnost je v datech
Nikdo už dnes nechce platit za reklamu, která se ukazuje úplně cizí cílové skupině bez zájmu o váš produkt. Prázdné imprese už nezajímají klienty a neměli by ani mediální agentury. Důležitým a cenným artefaktem se dnes stávají data. Informace o uživatelkách, jež umíte přetvořit v aktivní cookies, na které můžete následně cílit reklamu na internetu.
Na Adform Coworking Days se nám líbilo a velmi. Podle toho, co jsme slyšeli, se akce líbila i účastníkům. Užili jsme si prezentaci a skutečně oceňujeme i zpětnou vazbu, kterou jsme následně dostali. Jsme vděční AdFormu za příležitost poznat nové lidi z našeho oboru a zároveň sdílet úspěšné příklady a zkušenosti.
Jestliže vás zajímá víc o tom, jak funguje Modrý koník, případně jaké nabízíme možnosti inzerce, vše důležité o reklamě na Modrém koníku najdete na www.modrykonik-marketerum.cz.
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)