Festivalová sezóna je tu: Přijďte na Festival nativní reklamy
Pravděpodobně to znáte. Léto, slunce, přátelé, příjemná atmosféra a kvalitní zábava. Festival, jak má být.
Na jeden takový bychom vás chtěli pozvat. Koná se sice na Slovensku, v Bratislavě, my si však myslíme, že český a slovenský trh mají k sobě stále velmi blízko. Vícero společností působí na obou trzích a nakonec, můžeme vzájemné vazby vidět většinou i na konferencích a jiných vzdělávacích akcích.
Tak trochu jiný festival
Členy IAB Slovakia jsme již několik let. Postupem času jsme absolvovali několik desítek schůzek, odborných akcí a diskusí. Začátkem tohoto roku však došlo k jedné zajímavé novince – vytvořila se pracovní skupina zaměřená na rozvoj a definici nativní reklamy na Slovensku.
Součástí této skupiny jsme se stali i my, a to proto, že s nativní reklamou pracujeme na Modrém koníku už delší dobu a do propagace našich partnerů zapojujeme i samotné uživatelky Modrého koníka. Kromě nás ve skupině figurují také zástupci společností jako Refresher, Startitup, Sóda magazín, Strossle a jiní.
Nechceme však být jen elitním klubem pro vyvolené agentury a média, a proto vznikla akce s názvem Festival nativní reklamy. Už 8. června se v bratislavském KC Dunaj uskuteční tato celodenní událost otevřená pro zástupce agentur, klientů, médií a pro kohokoliv, koho téma nativní reklamy zajímá.
Jde o konferenci, která přiblíží nativní reklamu společnostem, které s ní ještě nemají příliš zkušeností. Přinese poučné příběhy od firem, které už s nativní reklamou pracují. V programu je 8 přednášek od agenturních account managerů, brand managerů z klientské strany či pracovníků z jiných částí kreativního průmyslu.
Ambasadoři versus influenceři
Na festivale vystoupí i náš šéf obchodu Marek Vidovič s prezentací o tom, co mají společné a naopak rozdílné influenceři a ambasadoři a jak je možné je využít pro propagaci vaší značky na sociálních sítích. Pohovoří také o zkušenostech našich ambasadorek značek.
Ambasadorka značky funguje na Modrém koníku už více než 18 měsíců, za které jsme zvládli vyladit detaily a dnes tak máme přibližně 20 ambasadorek společně na české a slovenské verzi našeho portálu.
Co se ještě dozvíte?
- Budoucnost reklamy je native
- Dobrý nativní článek je malá věda: Zjistěte, jak na to
- Nativní reklama pro mileniály od Mileniálů
- Stává sa video lídrem natívní reklamy?
- Ambasadoři a Influenceři – když vám reklamu dělají zákazníci
- Značka jako médium
- Nativní reklama v praxi
- Jak vyhodnotit úspěch nativní reklamy?
Na co nesmíte zapomenout?
Hlavně byste si neměli zapomenout koupit vstupenky. A v případě dalších dotazů najdete všechny informace o festivalu zde.
Máte otázky? Napište nám je dopředu a my na ně odpovíme!
Jestliže máte nějakou otázku ohledně programatické reklamy, nativní reklamy, online marketingu či byznys developmentu, budeme rádi, když se nás zeptáte. My se připravíme a odpovědi zpracujeme, buď formou příspěvku tady na našem blogu nebo přímo na festivalu.
Modrého koníka navštíví 1,5 miliónu žen v České a Slovenské republice měsíčně. My stavíme most mezi nimi a vaší značkou díky přirozené nativní reklamě, která zákazníky neobtěžuje, ale přitahuje.
Kategorie
- Aktuality (20)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Infografika (4)
- Lovebrandy (6)
- Mamarketing (12)
- Návody (37)
- Nezařazené (1)
- Online Reputation Management (6)
- Ostatní (15)
- Případové studie (8)
- Produkty (22)
- Průzkumy (33)
- Slovníček (8)
- Tipy a triky (49)
- Zajímavosti (13)
- Ze zákulisí (11)