Pretesting produktu na Modrém koníku
Chystáte se uvést na trh nový produkt? Pokud ano, jistě jste plní očekávání a nervozity. Možná se ptáte, jak na něj budou lidé reagovat? Bude se prodávat? Nepřijde vaše firma o peníze?
Modrý koník si pro vás připravil způsob, jak si můžete úspěch pojistit v každém případě. Otestujte si nejdříve, jak na váš nový produkt zákazníci reagují, a to ještě dříve, než ho zpřístupníte veřejnosti!
V rámci pretestingu dáme váš produkt vyzkoušet ženám z naší veliké komunity, společně posbíráme zpětnou vazbu a pomůžeme vám vyvarovat se nezdaru.
Pomůžeme vám zajistit úspěšný launch!
- Nechte ženy a maminky vyzkoušet váš produkt před spuštěním.
- Nasbírejte spoustu zpětné vazby a recenzí.
- Analyzujte reakce, vylepšete produkt nebo způsob jeho uvedení.
- Získaná data můžete využít i v rámci marketingu!
- Zvyšte své šance na úspěšný začátek nového produktu.
Pretesting produktu na Modrém koníku
Chystáte se uvést na trh nový produkt? Pokud ano, jistě jste plní očekávání a nervozity. Možná se ptáte, jak na něj budou lidé reagovat? Bude se prodávat? Nepřijde vaše firma o peníze?
Modrý koník si pro vás připravil způsob, jak si můžete úspěch pojistit v každém případě. Otestujte si nejdříve, jak na váš nový produkt zákazníci reagují, a to ještě dříve, než ho zpřístupníte veřejnosti!
V rámci pretestingu dáme váš produkt vyzkoušet ženám z naší veliké komunity, společně posbíráme zpětnou vazbu a pomůžeme vám vyvarovat se nezdaru.
Pomůžeme vám zajistit úspěšný launch!
- Nechte ženy a maminky vyzkoušet váš produkt před spuštěním.
- Nasbírejte spoustu zpětné vazby a recenzí.
- Analyzujte reakce, vylepšete produkt nebo způsob jeho uvedení.
- Získaná data můžete využít i v rámci marketingu!
- Zvyšte své šance na úspěšný začátek nového produktu.
Pretesting vám umožní..
Zkrátka získat nespravedlivou výhodu oproti konkurenci. Tím, že si nový produkt nejdříve "ověříte" mezi zákazníky ještě před tím, než ho vypustíte do světa, dostanete do rukou velice důležité informace s předstihem.
zpětnou vazbu zákazníků
marketingová data
návrhy pro vylepšení
povědomí u cílovky
Jak probíhá pretesting?
Nejdříve s vámi probereme vaši situaci. Je důležité, abychom pochopili, v jaké fázi svých příprav jste, co vás teprve čeká nebo co je v plánu, a na základě toho uzpůsobíme strategii.
V rámci naší veliké komunity žen na Modrém koníku vyhledáme přesně ty ženy, které odpovídají vaší cílové skupině. Navážeme s nimi kontakt a připravíme je na testování.
Vybraným ženám se zašle testovací produkt. Uživatelky ho následně po určený časový interval zkouší a pak vyjádří svůj názor psanou nebo jinou formou dle domluvy.
Od nás získáváte užitečnou zpětnou vazbu reálných uživatelek, které můžete využít pro úspěšný launch. Pomůžeme vám pochopit souvislosti a po celou dobu vám konzultujeme.
V případě, že váš produkt bude umístěn také v našem Centru recenzí, můžete si ještě před oficiálním spuštěním na trh zajistit recenze, které se následně mohou zobrazovat i ve vyhledávačích.
Zvyšte šance vašeho nového produktu na úspěch
Při uvádění nového produktu na trh hrozní přinejmenším několik přešlapů, které mohou mít katastrofální dopad. Jsou to například..
- Špatně komunikované přednosti produktu.
- Špatně zvolená cílová skupina produktu.
- Špatné načasování jeho vypuštění na trh.
- Nedostatky zboží, které se při výrobě přehlédli.
Většině z nich by se přitom dalo snadno předejít. Stačilo by váš nový produkt nechat nejdříve otestovat úzkou skupinu lidí z vaší cílové skupiny a posbírat zpětnou vazbu. Tím si ověříte veškeré domněnky a vyvrátíte mylné hypotézy. Pravděpodobně také přijdete na dříve netušené přednosti vašeho produktu.
Vstupte na trh s pozitivní reputací
V průzkumech jsme se žen zeptali, jak důležité pro ně jsou recenze a zkušenosti ostatních lidí a zda se na ně před nákupem dívají. Celých 52.2 % žen odpovědělo, že si recenze vyhledají, když si nejsou jisté, a ohromujících 42.5 % řeklo, že se na ně dokonce dívají vždy. To je celkem 94.7 % žen, které recenze při nakupování zohledňuje.
Modrý koník vám pomůže získat pozitivní recenze na váš nový produkt ještě před tím, než s ním vstoupíte na trh, a nejen to. Tyto recenze pak budou velice dobře dohledatelné ve vyhledávačích a snadno s nimi přesvědčíte váhající zájemce.